søndag 13. mars 2011

Løpetur i nydelig solskinn!




Egentlig hadde jeg tenkt meg på løpskarusell på Kløfta på lørdag, men diverse ting gjorde at det ble en rolig løpetur alene med bikkja isteden. Det har jeg ikke gjort på flere md tror jeg, så det var uvant og tungt, men også veldig herlig! Solen skinte, det var delvis bare eller snøskrapte gangveger. Aldeles nydelig! Det var en del skiløpere ute og jeg må tilstå at det fristet temmelig mye. Men nå var jeg nå ute med joggesko på og da fikk jeg fortsette med det. Turen ble på 13,4 km, høyeste puls 161 og det er ikke så veldig høyt til å være meg. Måtte gå i en del småbakker, var rett og slett for tungt siden det skulle være en rolig langtur. På bildet ser du at Frøya koser seg også selv om det ikke ble skitur! Utsikt mot BLystadlia på det andre bildet med praktfulle skiløyper i forgrunnen! Dette er tatt etter at jeg har passert skihytta på Lørenskog.
Etter 40 års lag i går kveld er det godt å ta det litt med ro i dag. Men det er under èn md til det første sommer karusell-løpet i år: UKI karusellen 9.april på Jessheim. Det er bare å fortsette løpetreningen og da blir det mindre skigåing framover. I tillegg nærmer konkurransen på juridisk fakultet om den beste 5 km løperen seg også....Er de andre i rute tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar