lørdag 13. november 2010

Tungt løp på Sørum!

I dag var det 2. løpet i karusell-løpet på Sørum, 5 km. Hm, lutefisklag på Kjeller i går med øl og akevitt - litt upassende før et løp? Begrenset meg til bare 1 øl og 1 akevitt, masse mat og deretter vann+ dansing. Bjarne kjørte så det var lettvint å komme seg hjem. Var i seng kl 1 og sov til 11! Følte meg i grunnen ikke så verst, men kjente at det var et stykke fra toppformen. Men du verden så tungt det var å løpe på dette sørpeføret! Måtte bare innse at tiden fra i fjor var langt unna (23.05). Jeg kan jo si at jeg gledet mange idag! Trygve H. spurtet forbi meg de siste 100 meterne, Inger B. lå flere hundre meter foran meg fra 2 km og Frøydis klarte endelig å slå meg med ca 10 sek tenker jeg. Det er vel ikke verst det - glede andre? Tiden ble vel ca 1 min dårligere enn i fjor, så veldig dårlig var det jo ikke.
Vinterkarusellen er ikke de løpene jeg satser mest på, de er fine å ha for å holde trøkket oppe i treningen. Dessuten er det kjempe sosialt og trivelig! I dag avsluttet vi med kaffe og vaffel i kafeen med mye latter og moro. Slikt er kjempe trivelig.
Nå skal det bli utrolig deilig å ha en hjemme-lørdag med taco, juleøl og tv!

3 kommentarer:

  1. Så flink du var som klarte å begrense drikkingen (ikke at jeg tror du er en stordranker, altså... ;) Juleøl er godt! Vi skal ha ribbe i dag, og da vanker det nok en liten juleøl til den også :)

    SvarSlett
  2. Det er nå det kjedelige føret kommer. Et snøfall og så blir det av og på med sørpe og is. Tungt og tidvis livsfarlig for løpere. Lutefisk...mmmm Det må jeg ha snart.

    SvarSlett
  3. Ja, vinteren gir ikke alltid det optimale løpeføret. Men vi får gjøre det beste ut av det og bevare løpegleden. I dag var det imidlertid utrolig godt å bare ta det med ro, har ikke løpt en meter!

    SvarSlett