onsdag 3. november 2010

November er mørk og trist

Jammen er det mørkt og trist om dagen. Ikke så lett å komme seg ut om kvelden.

Søndag var det ingen bevegelse i heimen hos oss, gjorde i stand til middagsgjester og bare slappet av sammen med dem. Mandag ble det en rolig Runners økt. De andre som hadde løpt Lørenskog halvmaraton var mer gåen enn meg. Jeg merket det da jeg skulle presse meg, så det passet best med bare noen få, rolige intervaller.

Tirsdag hadde jeg en styrkeøkt på morgenen. Planene om en løpetur på kvelden regnet og blåste bort.... Bjarne skulle på møte med jobben og motivasjonen til å komme seg ut alene forsvant i et møte med sofaen. Etter 1 time der var i hvert fall all motivasjon borte. Det ble full avslapping med risgrøt og det nye nummeret av Runners World isteden. Virkelig en herlig kveld.

Får se hva denne dagen bringer. Får et par "barn" på middag i dag, så det spørs om motivasjonen holder til etter at de har gått!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar