fredag 26. november 2010

Julebordhelg

En trøst er at det er julebordshelg! Vi reiser i morgen kl 11 til Gran på Hadeland og blir der til søndag. Søndag kveld skal vi feire Simen (sønnen min) sin 23 års dag. Altså ikke så mye tid til å tenke på skiturene jeg går glipp av!
Takk for advarsler ang. armen, spesielt fra Olav! Jo da, jeg er smertelig klar over at jeg balanserer på line. Nå har jeg imidlertid til og med somlet meg til legen og fått medisiner - noe jeg unngår i det lengste. Ulempen er at jeg har gått litt for lenge så sjansen for at de virker er ikke så veldig stor.... Jeg har til og med gått til anskaffelse av en slags armbeskyttelse, noe jeg synes er å sykeliggjøre seg selv og vise for all verden at noe er galt -liker ikke slikt. Hm, "alle" forteller meg at jeg burde ha fått behandling lenge før. Ja ja, en gang lærer vel jeg også.
Løpingen har det gått bra med denne uken. To økter med intervall og en økt på mølla + økter styrke for beina. Altså trening hver dag. Nå blir det pause til mandag.
GOd helg alle sammen! Dere får sikkert trent mer enn meg..... Men litt svømming og dansing på hotellet blir det nok på meg.

2 kommentarer:

  1. Håper du hadde en god helg - tross vond arm! Bra du har fått medisin, håper det virker. Når dere var på Gran, var dere jo ikke så langt unna oss på hytta på Toten! :)

    SvarSlett
  2. Er så fornøyd nå fordi armen er mye bedre! Det må være medisinen som gjorde det - dessuten har jeg gått med en slik støtte som du hadde Kjersti, den var virkelig smart! Trivelig på Toten!

    SvarSlett