torsdag 17. juni 2010

Sommerfest på jobben

I dag er det sommerfest i bakgården på jobben og vi satser på fint vær slik at vi kan være ute hele kvelden! Tapas og vin er bestilt så alt ligger til rette for en fin fest.

Forkjølelsen sitter i nesa, men akillesen roer seg fort etter en dag uten trening. Men jeg vet godt at dersom jeg belaster den hardt igjen, hogger det til. Så i går var jeg flink og bestilte time hos naprapat Kim i Lillestrøm. Som det ble sagt her: akillesen er viktigere enn tenna! Håper at et par behandlinger gjør susen slik at sommerens trening er reddet.
Blir nok ingen trening før på lørdag, og da håper jeg formen er såpass at det kan bli en langtur i Romeriksåsen igjen!
Nå som feriepengene har kommet skal jeg se å komme meg i butikken for å kjøpe nye terrengsko og ny pulsklokke. Teller fremdeles på knappene om jeg skal kjøpe Polar eller Garmin. Garmin frister mest siden den har innebygget GPS. Men samtidig er jeg redd for krøll og mangel på service så når jeg leser at Foss Sport på Strømmen har blitt autoriserte for Polar, frister dette veldig. Noen som har kommentarer til dette? Jeg synes det er fryktelig frustrerende dersom ting ikke funker og det er vanskelig å få service.

1 kommentar:

  1. Så fin bakgrunn du har fått deg! :)

    Må bare kommentere at akillesen er viktigere enn tenna... he he, det er i hvert fall enklere å få proteser til tenna!

    SvarSlett