lørdag 19. juni 2010

Ny langtur




I går kjøpte jeg meg nye terrengsko på Foss sport på Strømmen. Det ble igjen et par Asics: gel trail attack 6. Disse måtte jeg jo prøve i dag og det ble - som vanlig de siste lørdagene - den lange, gul-løypa fra Tærud. Supert feste med disse skoene og de er kjempe gode å løpe i. Asics er topp!


Vi var tre stykker som løp i dag: jeg, samboeren og Helen. De fleste andre synes visst at vi løper for langt. Vi brukte over 2 timer i dag så det gikk veldig rolig og pent. Temperaturen var bra og ikke blåste det heller i skogen. På slutten måtte det selvsagt komme en regnskur, men vi slapp å bli søkkvåte.

Akillesen min er fremdeles vond. Det går greit i terrenget i bortimot 1 time, deretter kjennes den skikkelig. Skal bli godt å komme til napraten på onsdag, håper jo at han kan utrette mirakler.
I morgen tror jeg det blir en gåtur i skogen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar