tirsdag 5. januar 2010

Kaldt!!

Jammen er det kaldt! Selv jeg som er litt over middels ivrig etter å løpe, syntes jeg -16 grader i Lillestrøm i går var litt vel kaldt. Men vi var da en liten gjeng likevel: i min gruppe var vi 7 menn og meg! Rolf Olsens veg er definitivt ikke min favorittstrekning, og i går var det surt der. Så skulle vi videre oppover til Skedsmo kirke og i en oppoverbakke blir man gjerne litt andpusten. Da er det nødvendig å trekke inn litt luft i lungene, og den var jammen kald! Men,men, det ble da en times løpetur.
Etterpå var det godt å komme i dusjen, selv om jeg i slike situasjoner savner badekar. Dessverre er det ikke det i leiligheten jeg bor i nå. Måtte pakke meg inn i pledd etterpå for å få igjen varmen.
I dag bar det rett til Centrum Athletica før jobb for å løpe på mølle i 45 min. Syntes jeg trengte å få opp farten litt. Blir litt treg av slike rolige løpeturer. Men om det blir karusell løp på meg på lørdag, er enda uvisst. I denne kulder orker jeg i hvert fall ikke å konkurrere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar