lørdag 9. januar 2010

Enda kaldere!




Det er jo flott ute når det er skikkelig vinter da!

Fikk meg en lett og fin løpetur i dag også. Bjarne, min samboer, ville ikke verken løpe eller gå på ski i kulda. Det var -22 på morgenen, men da det var nede i -18 måtte jeg bare ut. Kledde meg godt og løp en pen tur på 1 time og 25 min. Fikk tatt bilder undervegs til og med. Når det er såpass kaldt, presser man seg ikke noe særlig. SYnes man blir litt ekstra tungpustet også, så hvis pulsen ble for høy, gikk jeg litt. En får tross alt tenke på helsa!

Dette bildet er tatt over jordet etter Lørenskoghytta, dersom noen er kjent. Og bildet til venstre viser slik jeg så ut da jeg kom inn etter løpeturen! Jeg frøs overhodet ikke, men ble litt stiv i knærne etter hvert. Skal ikke legge skjul på at det var godt med en dusj etterpå.
Så får vi se hva temperaturen er i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar