fredag 1. august 2014

Nye løpesko

Rett før ferien kjøpte jeg meg nye løpesko. Altra har jeg aldri hatt før, utrolig lette og de kjentes gode på foten. Men antagelig burde jeg hatt et halvt nr større enn det jeg kjøpte, for allerede under første løpetur kjente jeg at de tok meg oppå tærne. Jeg har liten fot, men den er høy over vrista og bred så jeg synes ikke det er så enkelt å få gode sko.
Vel, nå har jeg bare løpt tre turer med dem enda så jeg får vel gi dem litt mer tid før dommen faller!
Tanken var at jeg skulle bruke dem på korte, litt hurtigere turer og intervaller.
For tiden er det ikke mulig å få opp farten, beina og kroppen er så tunge som bly. Jeg husker at det var tungt etter ferien i fjor også, men hvor lenge kan jeg skylde på tunge bein etter fjellturene?
I morgen skal jeg være klar for Kongsvinger halvmaraton, men er jeg det tro?
Det får vi svar på i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar