torsdag 13. februar 2014

Det går mot lysere tider!

På tirsdag dro jeg ut på min ukentlige langtur kl 17.15 og det var fremdeles ganske lyst! Det er jo en fantastisk tid vi går i møte nå, dagene blir lengre og lysere og dermed er det lettere å komme seg ut på løpetur på ettermiddagen for oss som må løpe etter jobb. I tillegg løp jeg i Hoka skoene mine og dermed fikk jeg enda mer vårfølelse.
Jeg er jo veldig glad i vinteren og i å gå på ski, men slik vinteren er nå med av-og-på føre, må jeg innrømme at det er deilig med bare veger som gjør dem godt egnet til løping.
Og det er så fantastisk herlig å ha både kortsiktige og langsiktige mål! Når det gjelder de kortsiktige tenker jeg først og fremst på Råskinnet 3.mai, men også birkebeinerløpet 14.juni og Nordmarka Skogsmaraton 21.juni. Det langsiktige er selvsagt først og fremst Fjellmaraton i Sãlen. Drømmer om lange, fine løpeturer i skog og mark så snart det blir bart!

1 kommentar: