fredag 15. november 2013

Fin løpehøst

Ja, når det først ikke blir ordentlig vinter med skikkelig skiføre er det like greit at det er bart og ikke verken isete eller sørpete. Med andre ord supert løpeføre!
Jeg har en fast langtur i uka og den har falt seg på tirsdag i det siste. Det har vært helt greit å løpe 2 mil, det går i rolig og greit tempo og er unnagjort  på to timer. Musikk på øret, blåbærsaft i drikkeflaska og musikk på øret (og selvsagt refleksvest!) gjør at jeg synes det er fint å løpe selv om jeg er alene og det er mørkt. Men mørkt er det jo snart hele dagen! I går fant jeg på noe lurt: løp i lunsjen. Det ble en grei 5 km før jeg måtte dusje kjapt etterpå og ta med matpakka på seminar. Men du verden så deilig å få litt dagslys og atpåtil litt bevegelse før jeg skulle sitte rolig i flere timer.
Kan anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar