torsdag 5. september 2013

Nordmarkstraveren

Bilde er tatt på ABIK karusellen på Sørum av Kondisreporteren


På lørdag er det klart for Nordmarkstraveren. Men er jeg klar? Det har blitt altfor få langturer etter sommerferien. Og jeg husker hvor tungt dette løpet var i fjor. Var mye mer sliten etter dette løpet enn etter Skogsmaraton. Jeg var nesten helt i ørska da jeg kom i mål, husket ikke en gang at jeg fikk stukket merket i hånda...    Og jeg hadde håpet at jeg i år skulle få en bedre opplevelse! Men formen generelt er nok bedre i år, så jeg får håpe det beste. At dagen er bra, været ser i alle fall ut til å bli veldig bra. Så det er bare å lade opp med Ringer, blåbærsaft og farris.                                                                     

Denne uken løp jeg ABIK karusellen på Råholt. Det var ikke en spesielt god dag, ankom litt for sent pga sen avgang og stor trafikk, fikk ikke på klokka, fikk ikke varmet opp godt nok og pusten gikk som på en pustebelg. Men slutt på klagingen, formen er bra den.  Nå har vi begge begynt å være med Foss Sport på trening i Marikollen slalombakke på mandager. Der trenes det intervall med staver, super effektiv trening som jeg liker veldig godt. Synes jeg får presset meg godt i de 4 minuttene intervallene varer og har godt utbytte av økta. Fin avveksling til ren løpetrening.  I kveld blir det en lett trening med Runners som opplading til lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar