onsdag 17. april 2013

Nærmer seg konkurransesesong

Neste uke er det både ABIK karusell, Fjellhamarstafetten og Sentrumsløpet. Korte distanser, men man skal likevel være i form for å yte sitt beste. Og det verste er at det nærmer  seg birkebeinerløpet! Juni blir en tøff måned: 1. juni skal jeg løpe på Beito, 8. juni er det birkebeinerløpet og 15.juni Nordmarka skogsmaraton.  Vil jeg ha overskudd til å gjennomføre alle disse løpene? I tillegg håper jeg på en bedre tid på maraton enn i fjor. Det er vel egentlig ikke helt realistisk en uke etter birken...
Dette virker egentlig som et luksusproblem med tanke på det som skjedde i Boston på mandag. At et fredelig idrettsarrangement skal få en så tragisk slutt, er jo bare helt meningsløst. Men vi skal ikke la angriperne vinne, vi fortsetter å løpe!

1 kommentar:

  1. Veldig tragisk... Men jeg er helt enig med deg: man må fortsette å leve som før, ikke la seg skremme av terroren for da har de vunnet!
    Jeg heier på deg i alle løp!

    SvarSlett