tirsdag 26. februar 2013

Nok en herlig helg på fjellet


Denne helgen var vi bare èn natt på hytta før vi forflyttet oss til Hornsjø, 9 km lenger nord. Egentlig ganske greit å dra på hotelltur like i nærheten, vi er jo kjent i området og vet hvor vi kan legge skiturene! Mange kom tidlig på fredag og dermed ble det en kort skitur før badstue, vorspiel og middag. Videre ble det dans,men vi avsluttet ganske tidlig. De fleste tenkte nok at det ble en lang skitur dagen etter. Da la vi turen til Sjusjøen og hytta til Jan Sverre hvor vi spiste matpakka vår og nystekte vafler mens vi så skirenn på tv. Deretter vendte de fleste nesa tilbake til Hornsjø, men noen valgte å bli igjen for å se resten av skirennet. Totalt ble det 3,5 mil på ski den dagen. Etter påfølgende badstue, vorspiel, middag og dans er det ikke rart man er litt sliten dagen etter! Likevel ble det 2 mil på ski før vi vendte nesa hjemover. Egentlig litt fælt å dra hjem når være er så fint, men slik ble det. Resten av fridagene må spares!
Jeg var ganske sliten på mandag og dermed ble det "bare" 5 km løping i arbeidstiden, stod over Runners treningen på kvelden. Men i kveld er jeg atter en gang klar for langtur, lurer på hvor langt jeg klarer å presse meg denne gangen. Det kjennes fremdeles som om forkjølelsen har lyst til å komme på besøk, men blir presset tilbake.

3 kommentarer:

  1. Hold deg frisk nå! God langtur ;-)

    SvarSlett
  2. Det er jo alldeles nydelige bilder! Høres ut som en flott helg.
    Jeg vil nok tro at Tirsdagsdamer er mer lettlest enn Frihet, ja - he he... Men kanskje Frihet tross alt gir hjernen mer varig påfyll!? :)

    SvarSlett