torsdag 10. januar 2013

Godt i gang i det nye året

Nå er jeg faktisk godt i gang med den strukturerte treningen. Alle planlagte treninger har blitt gjennomført. Riktignok ble ikke langturen sist lørdag så lang, både fordi jeg var litt småuggen i kroppen og fordi vi skulle på konsert i Aulaen og derfor hadde litt dårlig tid. Litt kultur må man jo ta med seg på vegen!
Foreløpig ingen forkjølelse her i gården, heller ingen influensa. Jeg har jo vært utrolig heldig! At jeg er litt småuggen av og til tar jeg som et tegn på at immunforsvaret jobber og er aktivt.

Konkurransene det første halvåret blir: Råskinnet, Sentrumsløpet, Beito, Birkebeinerløpet og Nordmarka skogsmaraton. Spesielt juni blir en hard måned. Da får jeg bare prøve å forberede meg så godt jeg kan. Motivasjonen har også kommet tilbake etter jul. Den var en periode litt laber. Men det tror jeg bare er sunt, en må tillate seg å være litt slapp i perioder. Holde det gående, men ta det litt roligere. Selv toppidrettsutøvere er jo ikke på topp hele tiden, da er det vel heller ikke sunt for oss mosjonister.
Til helgen skal vi på hytta og da blir det skigåing. Det har ikke fristet her hjemme når det er så isete og hardt.
God helg til dere!

2 kommentarer:

  1. Ser virkelig(!) ut som du er på rett vei for tiden. Kjempebra!
    Det er også positivt for oss andre, for vi trenger slike som deg nå til å bli motiverte av! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at jeg kan ha en ørliten positiv påvirkning på andre, det synes jeg er hyggelig

      Slett