fredag 7. desember 2012

Treningsdosen er økt

Denne uken har blitt litt bedre på treningsfronten: ser ut til at det blir 4 økter mens det i forrige uke bare ble 2. Det er jo en kjent sak at man får overskudd av å trene, så det er bare å piske seg selv i veg så lenge man ikke er syk. Trøtthet er ingen god nok unnskyldning. Riktignok var det en del andre gjøremål som satte en stopper for treningen i forrige uke, men jeg pleier som regel å lure inn en økt her og der så lenge viljen er der. Når den er fraværende blir det litt vanskelig....
Løpeturen på Runners i går ble en rolig løpetur uten innlagte drag. Kulda setter en stopper for hardtrening ute, og det passet meg veldig bra!
Riktige klær er viktig når man skal løpe i kulden. Denne høsten har jeg løpt i en Norrøna bukse, warm2, som jeg er veldig fornøyd med. Oventil har jeg hatt en ullgenser og en Sporthill genser fra Løplabbet.
Det er mye fint løpetøy å få kjøpt, slik Janicke sier: http://www.lettbent.com/
Nå har Løplabbet åpnet på Strømmen Storsenter og jeg har vært der et par ganger og funnet ut hva jeg ønsker meg til jul! Nå er ikke denne butikken så velfylt som butikken i Oslo, men jammen har de fylt den med en del godbiter. I tillegg finner man både Anton sport, G-sport, XXL og Norrøna sine butikker. Så det er bare å holde seg i tømme!

4 kommentarer:

  1. Flaks at det snart er jul da. Så kan du legge inn ønskeliste fra disse butikkene, hos alle bekjente! ;D

    SvarSlett
    Svar
    1. He,he, ja det er klart jeg må gjøre!

      Slett
  2. Jeg har også økt treningsdosen min denne uka - fra null turer mens jeg har vært syk til to dager med traving i København og foreløpig to turer med Bamse. Da jeg gikk tur med ham fredag, hadde jeg ikke gått tur siden 20. november. Merka at han syntes det var uvant å gå med meg. Han er i skikkelig hormonalder nå, og skulle prøve å yppe seg litt. Men det gikk bedre da vi hadde gått litt.
    Enig; utrolig viktig med varmt og godt tøy. Nå driver jo ikke jeg med løping, men jeg går såpass mye at det er ålreit å ha litt tøy å velge mellom. Jammen er det mye fristende-og dyrt!!!! God søndag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempe viktig med bra turtøy også! Du som er så mye ute med Bamse må jo ha skikkelig tøy! Så fint at du er i farta igjen. Hunder i puberteten er som tenåringer: de prøver seg og tester ut grenser.

      Slett