lørdag 22. desember 2012

Julestemning

Så har julefreden senket seg i leiligheten vår også.
Ungene (i hvert fall jentene som ikke er på jobb) har vært på middag, gavene og maten er i hus.
Da blir det vel jul i år også. Vi reiser til fjells og satser på mange fine skiturer. Jeg håper de nye skiene mine venter på meg i Intersportbutikken på Lillehammer - da blir det ekstra moro å gå på ski selvsagt!
Det blir noen turer opp og ned fra parkeringsplassen med mat og pakker. For alt skal være med til fjells! Det må til for å føle at det er jul. Når hytta er pyntet til jul og matlukten sprer seg, da kommer julen dit også selv om det bare er Bjarne og meg der.  Ellers blir det ganske sosialt der oppe med vennebesøk på flere hytter både på Nordseter og Sjusjøen, kjempe trivelig!
Treningen kommer til å bestå av skiturer i julen, fin avveksling det.
Denne uken har det blitt to styrkeøkter og to løpeøkter, ikke så verst i travle førjulstider. I dag var Bjarne og Boy ute på en løpetur. Jeg måtte melde pass siden juleforberedelsene krevde sin kvinne. Men det er jo trivelig det også!
Så ønsker jeg mine lesere en riktig god jul, nye oppdateringer kommer på nyåret!

1 kommentar:

  1. Det høres ut som dere kommer til å få en riktig så koselig julefeiring på hytta. God jul fra meg :)

    SvarSlett