onsdag 25. januar 2012

Roligere periode

Denne uken har jeg tatt det litt roligere enn vanlig. Ble to løpeøkter på mandag, men begge var veldig slitsomme siden jeg var litt småtett i nesen og det ble veldig tungt når jeg skulle anstrenge meg. 5 km i arbeidstiden ble derfor en rolig og pen økt siden Ove hadde gått på ski i helgen og var litt tung i beina. Økta på kvelden bestod av 5 x 1000 metere og det sier seg selv at jeg da ikke hadde så mye å gi. Men trene skulle jeg uansett! Trassig? Nei, er jeg det da? Men skikkelig syk er jeg enda ikke så jeg regner med at jeg står over det denne gangen.
I går og i dag har jeg hatt styrkeøktene mine og det har gått veldig bra. Må innrømme at jeg faktisk synes det er moro å trene styrke for tiden. Merker at jeg får ørlitte grann framgang og da er det ekstra moro. Burde nok ha trent styrke flere ganger i uka, men det har jeg ikke ork til rett og slett. Trener nok som jeg gjør! Men løpeøkta i går kveld stod jeg over. Isteden ble det en times rask gange med Boy. Fint det også og jammen var det litt tungt i den saltede snøen på fortauene i Lillestrøm. I kveld har jeg vært lat og bare slappet av og sett på tv. Spiste kokt broccoli most med cottage cheese, en oppskrift funnet på fitnessnora. blogg.no - bloggen til ei ung jente som trener hard styrke- sammen med stekt laks. Mange gode oppskrifter å finne rundt omkring og jeg er jo veldig interessert i sunt kosthold.
I går var jeg forresten en tur hos naprapaten min på Skøyen. Tror det er litt lurt å ta en sjekk der av og til. Ikke så ofte nå utenom løpesesongen, men jammen finner han alltid noen særdeles vonde punkter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar