torsdag 25. august 2011

Mye trening

Den siste uka har det blitt - til meg og være da - ganske mye trening. Først gjennomløping av birkebeinerløypa på lørdag, kun spasertur på søndag, løping i arbeidstiden mandag formiddag og stafett på kvelden, RBIR karusell løp tirsdag og løping i skogen i går.
Det er så mange raske Runners damer som er med i karusell-løpene at det er nesten så jeg blir litt frustert! Ble nr 3 i klassen min og har null sjanse til å slå damene foran meg, og dermed må jeg vel være fornøyd! Jeg synes formen ikke er så aller verst for tiden, men jeg sliter litt mer i oppoverbakkene enn de andre ser det ut til. Det er på de lange løpene jeg er best, er ganske seig og utholdende. Løypa i Sørum går delvis på grusveg og delvis i terrenget på stier som kan være klinete. Og det liker jeg!
I går ble det løping i den korte, gule i Tæruddalen. Knappe 11 km, men ikke særlig lettløpt. Fin trening til birken det også, lett kupert og noen nedoverbakker.
I dag er jeg tung i beina så det blir godt med en treningsfri dag. Skal ut og spise med noen kusiner isteden.
Hunden på bildet er løpekameraten vår, pointeren Boy. Han er kjapp og lett til beins!


1 kommentar:

  1. Etter en uke med kompakt trening er det digg å slappe av bittelitt og la bena hvile; så kos deg med hyggelig selskap og god mat, det har du fortjent :-) Silja

    SvarSlett