tirsdag 24. mai 2011

RBIR karusell i blåsten



På bildet her er jeg klar for RBIR løp på Kjeller - 2,8 km. Ikke et av mine favorittløp akkurat, bare asfalt, oppoverbakke og i kveld atpåtil vindfullt. Men artig var det lell. Jeg ble tungpustet (som vanlig) opp bakken og klarte ikke å rulle så fort nedover som jeg pleier. Deretter var det en liten kneik til og så litt nedover før vi var ute på sletta mot mål med motvind. På slutten kom Inger B. opp på siden av meg og da tenkte jeg at neimen om hun skal slå meg denne gangen heller. Dermed la jeg inn et gir jeg egentlig ikke hadde! Hun svarte, men jammen klarte jeg å ta enda litt til og vant med noen få ørsmå sekunder. Artig! Det syntes tilskuerne også, og det er jo morsomt å underholde litt!

Det ble fryktelig surt og kaldt etterpå, så da var det bare å komme seg hjem etter at vi først prøvde å heie litt på mannfolka.

Ellers har jeg løpt med konkurrenten min på jobben - Ove Einar - denne uka. Løp rolig runden rundt Slottsparken, 5,14 km på 29 min så det gikk jo ganske rolig. Vi ble enige om at neste gang skal vi gi på litt. Jeg forlangte imidlertid en runde med oppvarming først! Den store finalen går av stabelen 20.juni. Meg og alle ungdommene..... Ja,ja, så taper jeg i så fall med æren i behold. Premien til vinneren ønsker jeg skal være 10 km konkurranse neste gang!

Gutta har i hvert fall gått inn for dette, lagt seg i trening og gått ned i vekt.

I morgen er det planlagt en langtur i Tæruddalen, den lange gule for første gang i år! Skal bli herlig!

1 kommentar:

  1. Jeg er sikker på at du kommer til å gi gutta hard kamp!

    Kos deg på langtur i morgen :)

    SvarSlett