tirsdag 10. mai 2011

Klar for 1. løp i bedriftskarusellen i kveld

Yes! Endelig føler jeg at formen begynner å snu! I hvert fall er jeg ikke lenger kvalm og maten smaker aldeles nydelig igjen. Godt å slippe å tvinge i seg mat. I går smakte til og med sjokolade herlig igjen. Da er vel alt bra!
Kanskje det er gleden over å slippe kvalmen som gjør at jeg begynner å føle meg mer opplagt også. I tillegg har naprapaten behandlet en del ømme punkter, så nå tenker jeg det skal gå framover. Det er enda langt fram til å finne den gode løpeformen fra tidligere år, men det går i hvert fall den rette vegen.
I kveld er det årets første løp i RBIR karusellen på Romerike. Det arrangeres på Jessheim og er 2,3 km langt for kvinner og noe over 3 for menn. Merkelig fenomen de holder på i denne karusellen med ulik lengde for menn og kvinner. Så vidt jeg vet er det ingen andre løp som har gjør det slik.
Da er det bare å trå til. Vi sees!

1 kommentar:

  1. Godt å høre at du er bedre! Ja, når sjokolade smaker godt igjen, begynner det å hjelpe ;)

    Lykke til med karusellen, håper kroppen fungerer bra!

    SvarSlett