fredag 22. oktober 2010

Nok en helg på hytta

Ja, så er det snart helg igjen. Vi reiser til fjells denne helgen også og det skal bli godt!
Det har da blitt litt trening denne uken også: 2 x styrketrening og 3 løpeturer. Den ene løpeturen var 1200 metere på Runners, den andre var løpetur midt på dagen i Frognerparken og i går løp jeg og et andre fra Runners gjennom løypa til Lørenskog halvmaraton. Vi kledde oss godt, super under løpetightsen var helt passe syntes jeg. Denne løypa skal løpes to ganger, men vi nøyde oss med èn gang.
I går var jeg forresten på treningsstudioet til studentidretten og fikk massasje. Jeg har jo slitt med armen nå i 1 md og fant ut at det kanskje trengtes å gjøres noe. Har kommet til at det kanskje kommer fra nakke/skuldre og massasjedamen fant jammen mange ømme punkter bak der... Puh, jeg mistet nesten pusten. Hun spurte først pent om jeg syntes det var greit at hun tok i litt, og jeg synes jo det er best, en skal kjenne at en blir massert. Men dette var rett og slett gruelig vondt! Er ganske øm og støl i dag, så jeg håper det hjelper! Hun syntes det var en lur ide for meg å gjøre yoga, så jeg skal ta meg sammen til uka og prøve å presse inn et par pass i uken.
Men nå skal jeg først jobbe noen timer og så bærer det til fjells!
God helg alle sammen!

1 kommentar: