fredag 8. oktober 2010

Eremitage

I morgen reiser vi til Danmark for å løpe Eremitageløpet, drøye 13 km utenfor dyreparken i København. Dette bildet er fra 2007 med Runners sine gamle dresser. Nå har vi fått nye, flotte og med mer moderne design.
Gleder meg til denne turen, løpet er en herlig opplevelse med 19.000 deltagere fra mange nasjoner, masse liv langs løypa og god stemning etterpå. Må presisere at dette bildet er tatt etter at vi er ferdige med å løpe og i gang med å feire våre egne prestasjoner! Vi pleier å dra ned til Nyhavn og finne et sted for en liten matbit, en øl og ev. en snaps. Fortreffelig!
Det ble ingen trening på meg i går da alle tre barna + kjærester kom til middag. En skikkelig trivelig kveld som gleder et mors hjerte. Da får bare trening være trening! Byttet istedet ut styrketreningen med en løpeøkt i dag tidlig. Det var armene som stod for tur for styrketreningen og siden høyre armen fremdeles ikke er helt bra, syntes jeg det var bedre å ta en lett, liten løpeøkt. Skiftet på jobben og tok samme runden som på onsdag, opp i Frognerparken. Det var flere som var ute og løp på morgenen og mange som luftet hundene sine. Men jammen er det mye tyngre å løpe så tidlig på dagen! Følte det var nok med 45 min. lett jogg. Så nå er jeg vel klar for løpet på søndag!?
Armen er et kapittel for seg selv. Den har blitt mye bedre etter at jeg bevisst avlaster og har tatt forholdsregler på jobben. Dette kan nok komme fra (eller gå opp til?)nakken og siden stressnivået har vært litt høyt i det siste både på jobb og privat er det nok ikke rart om det gir seg noen utslag. Jaja, jeg er bevisst på det og jobber med saken - det går vel over etter hvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar