tirsdag 22. desember 2009

Trening i travel førjulstid

Jeg har alltid syntes at julen er en fin tid til å få trent, mange fridager og muligheten til å være ute mens det er lyst. Mens førjulstiden derimot kan være litt vel travel og trening står ikke øverst på prioriteringslisten i den tiden. Det er kakebaking, handling, konserter og bursdager. En kan ikke prioritere bort slike ting for å få trent! Det synes i hvert fall ikke jeg. Så om det går et par uker med lite trening, er det ingen fare for formen.
I går fikk jeg imidlertid med meg en styrkeøkt på morgenen. På kvelden var det bursdag hos min søster, og det er jo både sosialt og trivelig.
Kanskje blir det tid til en liten løpeøkt i kveld, selv om handling står øverst på listen. Men i morgen har jeg fri, og da står en lang løpetur i skogen på programmet! Gleder meg til det, helt topp å løpe i skogen. Regner med det er greit å løpe der nå, men ser an om jeg må bruke piggsko.
Ellers skal det bli mye skigåing på hytta i romjulen, det skal bli godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar