mandag 15. september 2014

Tiden etter maraton

Hvis noen tror at piffen har gått ut av meg så er det feil! Dagene etter maraton i Selen var jeg riktignok ikke særlig lysten på å løpe. Den 4. dagen forsøkte jeg meg på en styrketreningsøkt og det gikk egentlig ganske bra. Løpeøkta dagen etter det gikk ikke så veldig bra, da kjente jeg at jeg fremdeles var sliten. Slik var det også med neste økt, men så begynte det å løsne. På lørdag 14 dager etter maraton hadde jeg en løpetur på 17 km i Gjerdrum sammen med noen Runners venner. Og det gikk egentlig ganske greit selv om kroppen var litt uvillig og det var veldig tungt å komme i gang. Alene hadde jeg nok ikke klart det, men med hyggelig prat samtidig gikk det unna.
Og jeg var ikke mer lei enn at jeg knapt en uke etter den slitsomme maraton i Selen kjøpte et startnummer i Oslo maraton. Denne gangen holder jeg meg til halvmaraton, noe annet ville vært veldig ufornuftig! Og jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar