fredag 21. juni 2013

Uka etter maraton - og premie!

Vi forsvant ganske fort fra stedet, Frøydis og jeg etter endt løping på lørdag. Det var ikke i mine tanker at jeg kunne få premie! I det vi dro, ble resultatene slått opp og der stod det at Marianne Følling vant klassen 50-54 år mens Frøydis kom på andre og jeg på tredje! Tanken streifet meg at Maranne fikk premie for 2. plassen i fjor, men jeg var så sliten at jeg bare tenkte på å komme meg hjem. På mandag etterlyste Jan Sverre bilde av premien, men premie, skulle jeg få det da? Så måtte jeg sjekke hjemmesiden da, og der stod det faktisk at de tre beste skulle bli premiert. Og at premier ikke ble ettersendt! Men et sted måtte det da gå an å hente disse premiene tenkte jeg og sendte en mail. Og under over alle under: han som hadde med premiene å gjøre, jobbe på UiO! Dermed ble premiene til både Frøydis og meg sendt med internposten av en knupp som jobbet på geofag, takk Jon Tolgensbakk! En stor tre tallerken til Frøydis og en litt mindre til meg. Ganske dekorativ, eller hva? Morsomt uansett med premier, jeg er vanligvis ikke så bortskjemt med det! Det er bare på Beito det vanker premier, og så kanskje en liten pokal i birkebeinerløpet.
Ellers har det vært rolig på treningsfronten denne uka. Tok en liten, lett løpetur på tirsdag for å kjenne på beina og kroppen generelt. Det var helt greit å løpe, ingen vondter eller tunge bein, men jeg kjente godt at det ikke var mulig og presse seg. Dermed stod jeg over 1500 meteren i ABIK karusellen. Artig å se på de andre slite litt også. Videre har jeg hatt en styrkeøkt for overkroppen og thats it. Men i morgen, da blir det løpetur! Tror det er lurt å ta det litt pent etter dette hardkjøret jeg har hatt de siste ukene. Så setter treningen inn igjen for fullt, det er tross alt noen løp som skal løpes til høsten også!

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du fikk "pokal"! Ikke minst så var den jo óg veldig fin å se på, og brukandes til noe ( i motsetning til f.eks altfor store t-skjorter og sånn ;p).
    Gratulerer ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja det er jo kjempe gøy å få premie. Og så atpåtil noe som er litt "ordentlig".

      Slett