onsdag 1. februar 2012

Hyttetur til helgen

Til helgen reiser jeg med toget til Lillehammer for å komme meg til fjells! Bjarne er der denne uken, og jeg får daglig referat om hvor fint han har det! Slik ser det ut der, ikke rart jeg gleder meg!?
I mens går no dagan, treningen holdes som vanlig ved like. To økter på mandag som begge var bra. Ove pisket oss andre to den første økta, og på kvelden var det pyramider på Runners treningen. I går og i dag har jeg trent styrke, noe jeg som nevnt tidligere faktisk synes blir mer og mer moro. Kanskje fordi jeg fremdeles ser at jeg får framgang, riktignok ørlite, men likevel så merker jeg at jeg blir litt sterkere fra måned til måned. Håper det er skadeforebyggende både når det gjelder løpingen og i mitt daglige virke foran pc`n. Vi kontorrotter sitter jo altfor mye, dette er vi slett ikke skapt til.
Men nå ser jeg fram til å gå på ski igjen, håper bare det ikke blir så kaldt at det blir en lidelse!

3 kommentarer:

  1. litt misunnelig på den der hytta di... ;-) god tur til fjells til helga!!!

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Brit :)

    Så koselig å få en hyggelig melding fra deg på bloggen min :) Og så oppdaget jeg din fine blogg! Den skal jeg jammen følge med på videre :) Det er utrolig å tenke på at du nå ha voksne barn, jeg husker så veldig godt hvor små de var da jeg møtte dem første gang!
    God tur til Lillehammer! Hilsen fra Sølvi

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er koselig å kjøre tog, jeg! Håper du får en fin togtur, og aller mest en fin helg. Det skal jo bli sprengkaldt, så dere får kle godt på dere! :)

    SvarSlett