søndag 18. juli 2010

Trening i ferien

Nå har jeg hatt en uke ferie allerede. Startet ferien med noen dager på camping i Horten og et par dager i Strømstad. Selvsagt var løpeskoene med! Kjøpte meg nye mengdetreningssko/asfaltsko før ferien: Saucony som ble testet. Artig med Garmin pulsklokke som viser både lengde på turen og puls undervegs. Jeg ble jo så fornøyd da jeg fikk til både avlesing undervegs og innlegging på PC etterpå. Dessverre har nettilgangen min vært dårlig et par dager mens jeg har vært innom heimen før avreise til hytta i morgen slik at det har blitt dårlig med blogging.
I dag ble det en sykkeltur i Østmarka. Endte med knall og fall i en fotgjengerovergang ved Triaden på hjemvegen. En bilfører som mente at syklister i en fotgjengerovergang burde overkjøres. Dette resulterte i en vridning i nakken, blåmerker på beina og vond tommel. Hm, og dessuten er jeg enda mer overbevist om at løping er tingen!
I morgen går ferden til Nordseter og forhåpentligvis fine løpeturer! Kanskje en sykkeltur?! Ingen fare for påkjørsel i gangfelt der kanskje.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar