lørdag 20. mars 2010

Løpesesongen er i gang!

Denne uka har det blitt 4 løpeøkter på meg, herlig! I tillegg til to styrkeøkter på treningsstudio. Får se om det blir en skitur i morgen.
I dag har jeg kost meg med en litt lengre tur på 1,5 timer for første gang i år! De andre tre øktene har bestått av to intervalløkter hvorav den ene var bakkedrag. Den tredje løpeturen var en rolig langtur på 50 min.
Kjenner at det begynner å bli vår i luften og det rykker i løpebeina!
Var i grunnen glad jeg ikke stilte til start i birkebeinerrennet i dag. På meg hadde turen over fjellet tatt over 5 timer og det tapper en ganske mye for krefter. Hvis smøringen i tillegg ikke sitter som den skal, kan det fort bli et slit. Men da jeg så på tv i dag at forholdene var blitt mye bedre enn forventet i og med at det var kuldegrader i natt, rykket det litt i skimuskulaturen, jeg må innrømme det! Det var imidlertid herlig med en lengre tur sammen med en løpevenninne, ingen dårlig erstatning det. Snart er det påske og da blir det nok bare skigåing på hytta. Burde kanskje legge inn en løpeøkt da også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar